Facebook

Idealne etykiety samoprzylepne na produkt to połowa jego sukcesu. Jak je tworzyć?

Skuteczność sprzedaży oferowanego przez Twoją firmę produktu uzależniona będzie od naprawdę wielu czynników zewnętrznych. Potencjalni konsumenci oceniają przecież nie tylko poziom jakości, ale również i przydatność w ich życiu codziennym, sklepową cenę czy nawet estetykę opakowania i etykiety. Na ten ostatni aspekt warto zwrócić szczególną uwagę, gdyż to właśnie on jako jedyny jest oceniany bez głębszego zapoznania się z produktem. Chcesz przyciągać uwagę setek Klientów w sklepach stacjonarnych oraz internetowych? Po prostu musisz zadbać o kreatywny projekt naklejki na opakowaniu. A nasza drukarnia Grafpress podpowie Ci, jak powinna ona wyglądać!

Etykiety samoprzylepne z nadrukiem muszą zachwycać od pierwszego kontaktu

Od wielu lat w marketingu mówi się o niepisanej zasadzie pięciu sekund. Polega ona na tym, że Twój potencjalny Klient przeznaczy mniej więcej tyle czasu na zapoznanie się z produktem. Jeśli jego etykieta nie wzbudzi zainteresowania od razu, istnieje ogromne ryzyko że konsument nawet nie zdąży przekonać się o najważniejszych zaletach Twojego produktu. Te przeważnie odkrywa się dopiero po jego zakupie, dlatego jako producent nie możesz zmarnować tych pierwszych pięciu sekund. Zwłaszcza, że dobre wrażenie zrobisz tylko raz. Tak samo jak negatywne, które przeważnie ciągnąć się będzie za Tobą latami. Etykieta to nie jest miejsce na eksperymenty. Tam musisz mieć stuprocentową pewność, że wybrane elementy będą cechowały się tylko wysokim poziomem skuteczności.

Co powinna a czego nie może zawierać dobra etykieta samoprzylepna? Podpowiadamy!

O projektach perfekcyjnych etykiet produktowych wiemy dosłownie wszystko! Działając od wielu lat w branży, doskonale wiemy, na jakie czynniki zwraca uwagę Twój potencjalny Klient. Świetnie rozumiemy też, czego warto unikać, aby naklejka na produkcie nie odstraszała już od pierwszego kontaktu wzrokowego. Chętnie dzielimy się taką wiedzą, dlatego łap za notes oraz zapisz kluczowe wskazówki od doświadczonych specjalistów! Przede wszystkim dobre etykiety samoprzylepne z nadrukiem powinny być estetyczne pod względem designu. Niczym ognia należy unikać dużego nasycenia tekstem. Potencjalny konsument z pewnością nie przeznaczy nawet kilkunastu sekund na przeczytanie elaboratu widniejącego na etykiecie. Zamiast tego przedstaw wyłącznie najważniejsze z punktu widzenia Klienta informacje. Warto wspierać je elementami graficznymi. W tym drugim przypadku rekomendowane jest stosowanie barw, fontów itp. w odniesieniu do własnego brandu. Nie kombinuj, bo może to przynieść odwrotny skutek do oczekiwanego. Aha i jeszcze jedno. Za wszelką cenę postaraj się umieścić na etykiecie logo przedsiębiorstwa. W ten sposób zbudujesz więź z potencjalnym Klientem, który będzie wiedział kto dokładnie jest producentem wybranego w sklepie towaru.