Ta strona wykorzystuje pliki cookie. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies kliknij „akceptuję”. Jeśli nie wyrażasz zgody, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce.

CZY WIESZ, JAK PRODUKUJE SIĘ ETYKIETY NA OPAKOWANIA?

Parafrazując popularne powiedzenie, możemy dojść do wniosku, że współcześnie to etykiety na opakowania stanowią swoistą dźwignię handlu. Estetyczne i wytrzymałe naklejki to nieodłączny element współczesnego rynku, niezbędny dla producentów, którym zależy na wyróżnieniu swoich produktów oraz przyciągnięciu uwagi Klientów. Odgrywają fundamentalną rolę w łańcuchu dostaw, umożliwiając daleko idącą automatyzację procesów logistycznych. Jak widać, ich właściwości są na tyle szerokie, że zaprojektowanie etykiety idealnej stanowi nie lada wyzwanie. Na szczęście w Grafpress uwielbiamy takie wyzwania, dlatego też podejmujemy się projektowania spersonalizowanych etykiet dla przedsiębiorstw reprezentujących różne branże. Projektowanie etykiet to wieloetapowy proces, przy którym zazwyczaj pracuje kilku specjalistów. Sprawdź, co składa się na powstanie solidnej etykiety samoprzylepnej i już dziś zamów swój własny projekt!

Etykiety na opakowania krok po kroku

– od projektu, aż po druk

Projektowanie. Druk. Obróbka wykończeniowa. Warto zapamiętać te trzy etapy, gdyż składają się one na podstawowe fazy powstawania etykiety na opakowania. Projektowanie wyglądu etykiety to czas współpracy między Klientem a studiem graficznym, którego zadaniem jest jak najlepiej odzwierciedlić pomysł zamawiającego. System znakowania nabiera wtedy konkretnych kształtów na papierze, a po akceptacji wkracza w proces produkcji. Wchodząc w fazę druku, założenia projektowe stają się powoli realnymi etykietami. W Grafpress pomagamy w doborze odpowiednich materiałów, maksymalizacji jakości wydruku oraz zabezpieczeniu etykiety przed czynnikami zewnętrznymi – wszystko po to, by produkt był trwały i zachował swój nienaganny wygląd nawet w obliczu trudnych warunków przechowywania. Produkcja etykiet nie byłaby bowiem kompletna bez wszelkiego rodzaju uszlachetniania, do którego zalicza się między innymi laminowanie. Jak widać, produkcja samoprzylepnych etykiet na opakowania nie sprowadza się jedynie do drukowania; jest to wyłącznie jeden z etapów, który zazębia się z innymi czynnościami podejmowanymi przez specjalistów reprezentujących firmę.

Dlaczego warto zamówić etykiety

na opakowania w Grafpress?

Zdajemy sobie sprawę z tego, że etykieta samoprzylepna nierzadko stanowi wizytówkę firmy. Dlatego też w Grafpress traktujemy każde zlecenie nad wyraz indywidualnie; tworzymy etykiety na opakowania bazując na uwagach i zaleceniach Klientów, właśnie w ten sposób dostosowując ich design do wizji Klienta. Doradzamy, sugerujemy najlepsze rozwiązania i tworzymy etykiety na opakowania, które są w stanie zachwycić potencjalnych odbiorców. Cena za nasze usługi jest dopasowywana indywidualnie; wiemy, że każdy posiada odmienne preferencje dotyczące wyglądu, prezentacji oraz materiałów użytych do druku etykiet. Zależy nam na jak najlepiej spersonalizowanej ofercie i obustronnej satysfakcji, dlatego też każdy Klient może liczyć na etykietę stworzoną na miarę potrzeb!